Conversie optimalisatie training
Een conversie kan staan voor bijvoorbeeld een ingevuld contactformulier, een lead of een verkocht product. Het is afhankelijk van het doel van jouw website. Heb je namelijk een webshop, dan wil je waarschijnlijk dat jouw bezoeker over gaat tot aankoop. Deze aankoop staat dan voor een conversie. Conversie optimalisatie heeft dan alles te maken met het verhogen van deze percentages ingevulde formulieren of aankopen.
Tijdens deze training ga je samen met onze specialisten aan de slag om jezelf te verdiepen in alle vaardigheden rondom conversie optimalisatie. Je leert het structurele proces van onderzoek, analyse en optimalisatie. Hierbij is het van belang dat je beschikt over het programma Google Analytics. Aan de hand van deze data kunnen we bepaalde obstakels herkennen. Zo komen we erachter waarom jouw bezoeker de website verlaat in plaats van een stapje verder gaat. Het kan gaan om de volgende obstakels:
- Unieke waarde propositie
- Technologie
- Functionaliteit
- Usability
- Intuïtie & emotie
Je leert niet alleen over de verschillende obstakels, ook kijken we naar verleidingstechnieken die jij op je website kan toepassen. Hierbij is testen erg belangrijk. Dit wordt ook wel A/B testen genoemd waarbij je als website beheerder nagaat welke kleur, beeld of tekst het beste werkt. Hoe je dit het beste aanpakt leer je allemaal tijdens de conversie optimalisatie training.
Na onze training heb je een duidelijk beeld wat je allemaal kunt doen op het gebied van conversie optimalisatie. Je bent in staat om deze techniek effectief toe te passen op je eigen website en zo meer conversie uit je huidige bezoekers te halen.
In company:
Duur: 6 uur
Kosten: €600,- (excl. BTW) per persoon
Capaciteit: Min. 2 tot ongelimiteerd aantal deelnemers
Wil je deelnemen aan de in company training? In nader overleg wordt de trainingsdatum gekozen.
Ben je geïnteresseerd, maar wil je eerst in contact komen?
Vul dan dit formulier in of neem direct contact met mij op!
info@solveo-trainingen.nl
0416- 76 40 06